Planering med brudarna :D

Heejheej! :D Äntligen är den första skolveckan över.. Har ändå gått ganska fort ;) Idag gick vi lååång dag :O Började halv 9 och slutade 10 över .. Började dagen med Etologi Fördjupning.. fatta inte ett skit (Y) Härligt..
Sen lunch ;) Gooott.. Det blev kyckling schnitzel, stekt potatis och sås :) sen Djurkunskap, pratade om leopardgecko, klappade även en ;) Seen var det matte.... Efter det vare växt o djurliv.. fast hela lektionen så satt bara jag och Jessica och .. gjorde precis ingenting -.- Vi var som sagt klara med det vi skulle :) Sen var det abra engelska kvar och då kollade vi på film! :D

Och nu över halva bussresan hem har jag planerat bio med brudarna i morgon :D Hitills är det Jag, Manda, Petra, Ellen och Mattis :D SKOJ SOM FAN! Eftersom jatg är  "mittenhanden" så blev kaos där i tag när jag fick sms från alla samtidigt -.- Men vi ska planera mer ikväll och eventuellt boka också :) Så hoppas att det blir av 8D

Nu hade jag tänkt ... kanske städa mitt rum.. om jag orkar (a) Men ikväll ska jag ta det grymt lugnt!.. sköönt :D Hela sportlovet var jag ju som sagt med amanda så hade inte en enda dag för mig själv ;) inga läxor har man heller :D Wooonderfuuul!
Hare lika gott som jag tänker ha :D TJOOOOO!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback