Supermåne :D

Hejhej :) NU är det ju helg vafan! Och vad händer? joo... Jag sitter hemma.. Visst, behövs nog så jag inser att mitt rum måste städas.. Snart kan man ju inte ens leva här inne :O

Igår innan jag åkte hem hann jag springa in på flygis och köpa lite chips och cola ;) Så jag ska nog överleva denna helg med :)

Fick höra något från Manda då månen står väldrig nära jorden ikväll? Att det är SUPERMÅNE :D (det händer också.. väldigt sällan..) Ska man passa på att fota då kanske?? :D Då i såna fall lär det komma in foton senare...
Tänkte också idag passa på att ut och gå lite, kanske ta en sväng med Bella.. Hon behöver det :D (Jag med...)
Det är också väldigt fint väder ute så igen.. bara passa på.. :)
Jag känner nu att jag började dagen med cola för tidigt -.- Kommer vara helt off snart... huvudvärk och typ allmänt seg :/ Bara att börja städa innan det händer :)

Juste, ska även ta och beställa ett par converse.. :( Mina... dom är tydligen.. trasiga?
Appropå trasigt.. Spräckte mina favorit jeanse i veckan.. I knät.. som vanligt :o -.-

Nu ska jag .. göra något :D HEJHEJ


Veet duuuu? Jag har hört att tsunamin och alla jordbävningar i Japan beror på att månen är så nära jorden :OO

2011-03-19 · 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback