Sanctum 3D bio

Hello!
Så igår (lördag) möttes iaf jag, Petra, Manda och Ellen på norrtälje busstation där vi åkte tillsammans in till sthlm för vi skulle gå på bio :) När vi kom till sergelsbiograf försökte vi bestämma oss för vilken film eftersom vi var lite oense.. Det blev i alla fall Sanctum 3D och senare så kom Moa och joinade oss :D Då käkade vi också på traditionella donken. Där vi satt i kanske 1 och en halv timma :D

Sen tog vi oss i alla fall till biografen :) Filmen tyckte jag fan va as bra :O Hade inte förväntat mig så mycket men det var bättre än jag trodde 8D Kanske inte en sån film man sitter och kollar på flera gånger men nu första gången mycket bra mycket bra :D

Sen när filmen var slut så gick vi alla till t-centralen där Moa åkte sin väg och vi andra tog oss till tekniska :P
När vi kom dit så stod det en buss där men den var ganska full så vi stod ute en halvtimma och väntade på nästa som det knappt var någe folk på :)
Bussen hem var rolig 8D hahahahahha Ellen som skulle försöka viska i allas öron "Plommon Putte Plockar Potatis" eller nå liknande :D HAH inte kunde hon hålla sig för skratt heller xD

Sen så i rösa blev jag, Manda och Petra hämtade av snälla bror (a) :D När vi kom hem fixade vi lite och sen bäddade nere i källarn för att sen titta lite på tv och sen på solsidan repris,, SKOJ :D

Och nu är jag fett trött för att inte ha gjort något hela dagen :o Men jag ska nog lägga mig och läsa en stund sen ba soova 8D Så heejheej!





HAHA, det lät väl typ såhär: "Plommon Puttehehehehahahahahahhah.....! NU! Plommon Putte Plockahahahahah!"

Något i den stilen fast 50 gånger om :D

2011-03-23 · 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback