Ändrade planer


Igår blev det lite ändrade planer (Y)
Jag åkte istället hem för Andreas skulle åka och titta på hans lärare som skulle spela nånstans :)
Kvällen blev därför inte den längsta och jag kom i säng redan vid 10 där jag somnade direkt ;) Och med det medföljer att jag vaknar vid 5 och är pigg.. Ja.. så kan det ju gå.. :)

Och idag har jag inga större planer men jag planerar att städa rummet och typ.. duscha 8) Nödvändiga saker.. Och kanske om jag orkar ta en sväng med Bellis. Kanske slänga in lite jogging med henne då också ;)
Ikväll tror och hoppas jag iaf att det bli påskmiddag! Jag behöver rejält mycket mat nu .. huuungrig!

Klockan är ju föfan 9.. och jag vet inte vad jag ska göra med detta så jag börjar väll städa så kommer jag ha hela dagen för mig att göra någonting annat sen :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback