Big Brother Live


Go kväll!
Igår satt jag inte hemma hela dagen som förutsett utan Andreas kom till undsättning och höll mig sällskap tills idag! :) För idag så skulle jag träffa Amanda och Petra i Stockholm då tanken var att vi skulle gå på Big brother live ;) Vi hittade på en massa roligheter innan... typ.. nejmen vi käka på kungshallen, en god kött tallrik med pommes och bea fick det bli för mig :D Efter kan man väll säga att vi bara gick runt och loda för att fördröja tiden lite :)
Men det var iaf ganska mycket folk som var där väl på BB och vi fick stå en stund innan vi kom in i självaste studion :) Men sedan hamnde vi på en plats där tydligen man syntes bra kameran.. ganska ofta (Y) Så man fick ju höra att man blev sedd på tv ;) Under en reklam så lottade det även ut 2 st påskägg till 2 personer i publiken.. Och tro fanimej inte Petra är en utav dom två! Som vanligt... 8D

Och nu sitter jag här och väntar på att Amanda och Petra ska komma hem för vi ska skypa till minst halv 2 (bara för att?)
Det ska även bli röj på onsdag hemma hos Amanda så det taggar vi till! Funtar på att ta med mig kameran då ;) heheh...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback