Dagen blev bättre


Jag måste säga att jag har blivit väldigt duktig på att ändra mina planer på senaste tiden (Y)
Dagen var fullt ut bestämd att jag skulle sitta hemma vid facebook men det slutade att jag åkte hem till Andreas :) I morgon känns det dock som om dagen kommer bli som jag tror .. Jag ska iaf hem.. det vet jag.. lika säkert som jag visste att jag skulle sitta hemma framför facebook idag.. Så det lär väll märkas..

Jag känner även att jag är på god väg att vända på dygnet som jag har haft så otroligt svårt med! Det är dock på morgonen som man vaknar tidigt oavsett hur sent man går och lägger sig.. Men ska väll inte klaga på det ändå ;) Slipper sova bort hela dagen.. som om jag hade haft något viktigt att göra.. 8D

Och nu har jag som sagt inte så mycket att göra.. Andreas sitter och spelar.. DOCK inte bf3! Så det är nästan okej :D Jag funderar på om jag ska läsa eller nått :) Eller glo och uppdatera facebook tills jag blir trött nog för att sova..



En bild som visar att jag har nyduschat hår... Ej plattat.. fönat eller fixat för fem öre.. Och en 3 min sminkning.. tyckte det var värt att lägga upp..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback