It's the day..


Idag är dagen som vi många har väntat på av olika anledning!
Främst är det dagen som vi alla kompisar har bestämt att träffas (Det är vääääldigt svårt för alla att komma, då det är alltid någon som inte kan)
Men idag kan alla! Och alla kommer komma! :D Vi ska även ha super kul med annat material till hjälps ;)
Nejmen det är bara att tagga ungefär :) Idag ska jag iaf åka in till stationen runt 2 där jag ska springa och ta ut pengar för att sedan bli hämtad av Amanda och Steffe där vi sedan kommer utbyta lite grejor på ett ungefär :) Dealing you might think? Ohyeees...
Sen kommer vi väll försöka möta upp med dom andra så vi alla åker tillsammans hem till amanda :) runt kvart i 3 :) sounds like a plaaaan! Men nånting kommer ju gå åt .. skogen så det gäller att vara beredd :/

Och nu ska jag gå och kolla till min hund för jag har hur folk pratar utanför mitt rum och del låter som att Tiffany kan vara på G med att valpa? :D Måste även göra tid för att duscha då jag inte riktigt orkar stressa idag...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback