Kolmården


ooooooch så var det torsdag! :)
Jag har kommit fram till att jag är sjukt dålig på att skriva inlägg och sedan lägga in bilder till.. Det tar sådan enorm extra energi för att göra det.. Inte för att det har något med nånting att göra meeeen...
I helgen är det ju valborg och inte vilken valborg som helst, utan det är min och andreas ettårsdag :) Vi ska även hänga hos Nico på lördagen för att ha det trevligt :)

Igår var vi också även på kolmården. Otroligt cool upplevelse då vi fick träffa vargarna! Heeeelt undebart att kela med dom "små" rackarna.. inte för att dom var så speciellt små -_-
Och idag hade vi även heldag på hundcentret, även chansen att ta med oss egna hundar vilket aldrig har hänt förut.. Dock så var jag så fruktansvärt slut efter gårdagen så hade inte orkar hitta någon hund att ta med iaf..

En bild på Aston, mig och Jessica :D

 

En bild när vi träffade vargarna.. Jag sitter i mitten med fullt fokus på dom :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback