Påsklov!


Så idag är det första dagen på påsklovet! :D Känns riktigt jävla skönt! Dock så har jag massa skolskit som väntar efter lovet men det ska jag inte tänka på nu ;) Fick även reda på resultatet av Nationella provet från Matte b! Jag var ett ynka g poäng ifrån att få VG.. vilket suger, men är nöjd iaf :)

och som vanligt så sitter jag nu hos Andreas och vi har kollat lite på film och vi sitter nu och typ spelar :) eller ... jag ska snart börja spela lite the sims eftersom han spelar bf3 8)

Ikväll antar jag att det kommer komma över gäster eftersom Andreas far fyller år :) Det kommer säkert bli jätte trevligt :)
På söndag har Petra skaffat sig biljetter till Big brother live så dit följer även jag och Amanda med :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback