Påsklovet gick ju fort...

Nu har jag inte haft tillfälle att göra något inlägg på länge.. har egentligen inte nu det med men tänkte att jag klämmer in ett ;)

Så i onsdags! Saaaatan va kul vi hade! :D Jag, Amanda, Petra, Ellen, Moa och Matilda var som sagt hemma hos Amanda och drack och hade det trevligt :) spelade spel, lyssnade på musik och pratade.. Något som inte kommer glömmas bort i första hand iaf! Dagen efter så mådde jag inte så suuper bra men tog en alvedon och livet blev då genast bättre.. För jag och Amanda skulle åka till Kista (bestämde det då) för att handla lite :) jag handlade en "usa" tröja som jag gillar och en BH jag suktat efter hur länge som helst. Där efter åkte Amanda hem till Johan och jag åkte till Andreas :)

På fredagen skulle Andreas köra upp igen så för mig blev det att åka hem och ta det lungt.. gjorde inte så mycket på hela dagen, kändes mig seg så kollade på lite serier :) Började bland annat kolla på Äkta människor, har nog fastnat för den nu :O Verkade iaf som en jävligt cool och smart idé till serie (a)

På lördagen var det planerat att åka med Petra till Linneás 18års fest (en i petras klass) tillsammans med några från hennes klass :) Vi åt iaf innan på kungshallen och chilla lite :)
Kvällen var iaf rolig då man fick träffa många nya människor, det var runt 30 pers där så så fort någon sa deras namn försvann det (Y) Försökte komma ihåg i början men sen gick det utför ;)
Där körde vi även olika spel, pratade och hade kul. När natten närmade sig sov Jag, Petra och 8 till pers i ett rum där det var sjuuuuuuukt jävla varmt som man dog ju faktiskt nästan.. Förutom det så sov jag heller inte mycket och var i stort sett ganska död hela dagen :)

I måndags blev det en dag av lycka då Andreas skulle igen köra upp, då han kugga på fredagen.. Förhoppningarna var inte höga men tro det eller ej! Körkort blev det! :D Otroligt kul! :D

Nu ligger jag och har pluggat lite grann medans Andreas verkar vara lite trött som ligger och sover här bredvid ;) Men jag ska väcka han för vi ska kolla på film och mysa! :D ... fan.. måste duscha också...

Hur som helst tänkte jag lägga in lite bilder från veckan senare :)


"Verkade iaf som en jävligt cool och smart idé till serie" där låter du som Andreas igen.... "smart idé till serie." haha

2012-04-19 · 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback