Skoj helgen

Nu har jag inte gjort ett inlägg på nån vecka igen.. Men vad ska man säga, tiden går ju för fort! :o Helgen blev iaf utfylld så att säga.. I fredags åkte Andreas, Amanda och Petra hem till bland annat eftersom Mamma och pappa skulle åka bort :) = ff.. nej men vi kollade på film och hade det mysigt :) På lördag morgon åkte Petra hem, vilket lämnade Amanda och Andreas kvar hemma hos mig :) Vi skulle hjälpa Amanda med en fotouppgift som tog gaaanska lång tid med förberedelser och en liten stund för fotografering.. Men efter det började vi iaf kolla på Sherlock Holmes 2 men hann inte kolla klart då manda blev hämtad :)

På söndagen åkte vi (som vi gör ganska ofta) en tur och retur till åland med ålandsbåten :) Mysigt är det alltid! God mat och så spelade vi jumbo-yatzi, jag vann första gången ;) Fick YATZI så att säga..

Och i morgon ska jag rekord tidigt upp till skolan! Vi ska mötas 06.30 i skolan för att sedan åka till kolmården! :D ska bli väldigt roligt även fast det innebär att jag måste gå upp 04.40 ...

Men nu ska jag och min mysiga killa titta på film för tjocka i oss kakor och saft! :D Man tar det man har ;)


haha bästa är att jag går upp 3 dagar i veckan 04.50. HAHAHA så härligt.

2012-04-29 · 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback