London bokad!


Jag och Amanda har väldigt länge, i princip hela sommaren funderat på att någon helg dra över till London för att shoppa lite och så. Tro som fan att sommaren är slut nästa vecka och det är lite ont om tid för att åka den här sommaren.. såååå .. istället bokade vi i september, under skolan. Då har man precis kommit igång med skolan och vi lär inte ha nå prov eller liknande :P Så vi åker över en torsdag och kommer hem lördag :) Perfekt! Det var helt enkelt billiga flygbiljetter då :)
Vi hade börjat kolla på att åka redan nu i helgen... men det kändes liiite för fort. Sedan träffade vi på ett hotell som låg helt perfekt till! Så då kände vi båda två att det bara var att boka i september :D

Annars så håller jag inte riktigt mitt träningslöfte. Det var meningen att jag skulle springa igår men det blev inte av då jag hjälpte till hemma och klippte gräset istället så OM det inte regnar idag ska jag verkligen försöka ta mig ut!
Plan B är att jag ska ta en skön dusch iaf och titta på film! :)

Jag har iaf nu en liten stund suttit och små fixat lite på bloggdesignen ... tyckte det var dags :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback