Måndag var det jaa..


Måndag är verkligen en riktigt speciell dag.. Speciell på det sättet att den är hemsk. Orkar inte förklara mig men måndagar suger helt enkelt. 

Jag har inte gjort så mycket idag (förvånande). Jag har varit duktig och skrivit ut mitt och Amandas cv, för i morgon var det tänkt att vi ska gå och söka lite helg jobb! Efter det så ska jag ta och tagga gaaaalet inför onsdag då jag ska jobba dom sista dagarna på sommarlovet! Inte så jätte taggande egentligen men det kunde absolut ha varit värre.

Helgen har jag iaf planerat att spendera med Andreas, tror dock att han inte är lika medveten om det som jag. MEN.. jag sa att vi ska se forsättningen på Sagan om ringen nästa helg, så antar att det var en ganska tydlig antydan att jag ville att vi ska vara :) 

Nu sitter jag här, nyduschad och tänkte hjälpa till lite med hundarna innan jag tar och tittar på en film :) Ikväll tror jag att jag ska se "Penelope"... James McAvoy är med i den, så kändes som ett självklart val när jag valde film för kvällen! 

En låt som jag för övrigt har pressat sönder som senaste dagarna är "I won't give up - Jason Mraz".... En för helt underbar sång. Enligt mig.




Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-08-14 · 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback