Marilyn Monroe

Så.. jag har då inte haft mycket för mig idag. Jag har börjat måla på "en" ny tavla.. vilket egentligen är 3 tavlor men.. ah.. Sen kände jag att det var dags att röra på fläsket igen! Så jag tog mig en springtur på en halvtimma för att börja göra det till en vana :) Det sista jag har gjort är att städa kaninburar! En vanlig försökafördrivatidensådetblirkväll-dag helt enkelt :) Såå.. nu är det ju kväll? Och vad ska jag göra.. Jag tror jag ska ta mig och titta på en film! Eller börja pressa en ny serie.

Denna vecka har det iaf varit förberedelser inför en helg av totall ensamhet. Mamma, Pappa och Malin åker bort = att jag måste stanna hemma (själv, förutom då Fredrik och Linda är här) och ta hand om alla djur. Aweeesomeeee!

Jag har ju egentligen ritat en tredje tavla med det andra ögat. Men tog bort den för tillfället då den är lite ... sne..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback