Skolan gick över gränsen.

 
Nuuu jääävlaar.. Nu blir jag seriöst arg på skolan! Dom har bockerat facebook! fan.. vad.. jag.. är .. arg.. :( Kul att jag ska sitta i skolan 3 timmar utan lektioner, dessutom för att skolan inte verkar acceptera att om man är 18 år och inte tar ansvaret för att arbeta på lektionerna så tror de att den bästa lösningen är att blockera facebook. Jag förstår deras avsikter och tron om att folk kommer arbeta mer på lektioner. Men jag som är en fast facebook användare känner mig bara mer stressad utav detta...Jag som redan är en allmänt stressad person pga skolan, så hjälper det inte att dom tar bort min "stresspåse". Det är officiellt,  Jag kommer dö av stress.
Jag tror på att om man är mogen nog så sitter man på lektionen och utnyttjar tiden som man ska, om så vidare man inte föredrar att faktiskt jobba hemifrån. Jag tillhör inte den kategorin som sitter vid facebook på lektionerna men som gärna tar tillfället i akt på raster samt före och efter skolan. Det jag vill komma med detta inlägg är.. Omoget skolan.. OMOGET!
 
 
En timme senare..
och jag har hittat kryphål.. Kan nu meddela att jag återigen kommer in på facebook på skolans dator!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback