Stealing Beauty


Jag är så fruktansvärt glad så det går inte att beskiva! Jag har under ett jävligt många antal år letat efter en film som jag har försökt att hitta när jag har tråkigt. Jag har sökt nyckelord på google, youtube och bilder.. Till och med försökt på skådisar men jag har bara inte hittat.. Men så hittade jag en sida som heter "Vad heter filmen?", och där skriver man om en film som man inte vet vad den heter. Jag hade ju ändå sett den här filmen några gånger när jag var mindre så jag kommer ihåg scener osv. Jag skrev då i detta forum/sida om den här filmer.. Vad jag kom ihåg av den. Detta var nu för några veckor sedan men igår fick jag svar av vad det kan vara för film... Jag såg trailern och insåg att det MÅSTE vare den filmen! Sjuuukt hur glad jag blev! Jag har också alltid trott att det var Anne Hathway som spelade i filmen då det var en skådespelerka jag kom ihåg från en favorit film.. Men det var ju såklart Liv Tyler.. Och då hade jag ju sett henne i sagan om ringen när jag var mindre! Tackar den själen som läste mitt långa inlägg om filmen och kom med ett rätt svar! :D

http://c-pod.molode.com.ua/wp-content/uploads/2012/08/Stealing-Beauty.jpg

Mitt liv har blivit fulländat! Så nu ska jag medans Andreas sitter och spelar titta på denna film... Kanske få flashbacks från när jag var liten! :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback