Studentmössa


Jag har nu kommit hem från skolan och gör som jag alltid gör.. Filosoferar. Näää men jag tänker att det går ovanligt bra nu i skolan! Och det kan jag avgöra efter sisådär 2 veckor.. Snart går det sämre när vi börjar komma in på prov osv. Jag har sagt till mig själv att jag ska försöka så gott jag kan i alla ämnen! Den enda kluriga ämnet hitills är mikrobiologi och genetik.. vilket inte är min starka sida, men med ny lärare så hoppas jag att jag lär mig mer än vad jag gjorde i växt och djurliv (som är lite lika). 
 
Jag blev lite arg igår då facebook inte fungerade i skolan, det kan ju också bara ha varit en riktig dålig morgon för mig då jag var på skolan 3 timmar innan jag började.. meeen facebook fungerar hursomhelst på skolan nu :) 
 
Idag ska jag och Amanda även boka tågbiljetter från gatewick till london, även flybuss från stockholm till skavsta. :) mycket små göra om man tänker efter! Men detta ser jag fanimej fram emot! Kommer bli riktigt riktigt kul! jag längtar verkligen tills vi går på Oxford street eller går på bron mot Big ben! :D Sist vi var där spöregna det och det var inte så mycket att se helt enkelt .. Tråkigt.. men nuuu jäävlar! 
 
I morgon är det iaf skolfoto så det blir för mig att duscha och fixa lite med håret ikväll. Inget märkvärdigt egentligen men rent hår skulle ju inte sitta helt fel :) 
 
Får inte glömma att jag beställde min studentmössa igår! Tidigt som fan, men skönt att ha den i god tid så det inte blir massa trassel sen (Y) Dessutom så eftersom jag var i mösskommittén så får jag även min mössa gratis :)) Man får ju inte klaga!  
 

En bild på min mössa hur den kan komma att se ut.. :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback