Studentmössor och livet som 17


Äntligen så har studentmösse företaget varit på skolan och jag kan putsa ut och lägga dom åt sidan.. trodde jag.. men NEJ.. tro som fan att dom ringer idag igen och är lite oroliga över att det inte var så många som kom och att de vill ha en till mössprovtagning.. helst nu i veckan också (Y) Men jag, stark som jag är sa till dom att de inte behöver komma och att dom som inte var där får fixa det där hemma :) Känns lite bättre.. lite små saker kvar nu bara ...
 
Förutom det så har ju skolan rullat på .. De lektionerna jag trodde skulle vara värst har faktiskt varit rolligast! Måste säga att jag fasade inför religion, men det är nog den roligaste lektionen hitills.. Det beror ju iof på att det är den bästa läraren ;) Som jag också har i historia.. (TACK... för det...)

Jag blir även väldigt deprimerad av att jag inte är 18 år... när alla andra är det.. Har egentligen vetat under min hela uppväxt att den här tiden kommer bli den absolut jobbigaste. När alla vänner och så kan gå ut på krogen och inte jag.. Meeeen det känns ändå helt okej, jag trodde nästan det skulle vara värre (Y)
Men nu har jag duschat av mig och känner mig åtminståne fräsch.. hade känts väldigt jobbigt om jag var deprimerad OCH smutsig 8)
 
OOOOCH så får vi ju inte glömma att det är kära Petras födelsedag idag! :D Ett stort jävla Grattis till henne!!
Jag sjöng ju för henne.. de första meningarna.. sen så insåg jag att resten av alla personer som var runt omkring inte sjöng med så då blev det pinsamt och jag slutade. Men det är tanken som räknas ;)


Ett stort jävla tack till dig! ;)

Svar: Jag vet.. ;)
lindaslullaby.blogg.se

2012-08-28 · 23:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback