The Watch och Paintball


Det har varit två väldigt roliga dagar nu! Igår bjöd Andreas med mig på bio tillsammans med Richter, Yones, Malin, Nico och Johanna :) Vi såg the watch! En väldigt oförutsägbar film! Jag hade förväntat mig en typisk rolig komedi.. men icke! Den hade blooood i sig! Snacka om chock när första människan blev mördad.. hahah.. Didn't see that one coming! :D
För övrigt så hade jag inte så stark atptit och kände mig allmänt trött och sliten... För att ha gått upp kl 11! Var helt enkelt inte min dag..

Och Idag vågade jag mig på något jag aldrig trodde att jag skulle göra! Jag blev erbjuden av Andreas att hänka på när han och hans kompisar (ett fett jävla killgäng på 14 pers? och en tjej.. tack för det) skulle spela paintball! Det var riktigt jävla kul måste jag säga! Allt för ont gjorde det inte heller, men inte så pass skönt att man ville bli träffad. Fick en otäck jävel på fingret dock... Men för övrigt blev man inte träffad så ofta utan spelet slutade för mig när jag hade slut på bollar.. vilket hände ett antal gånger.
Men banan var för övrigt helt awesome! vi var i en skog och spelade så det var väldigt realistiskt på nå vis..

Så nu när jag och Andreas kom hem toastade vi lite mackor och han gick med på att se Sagan om ringen med mig! DOCK så har vi bara hunnit se den första halva filmen.. Enligt mig så ska vi se den andra halvan i morgon så vi kan se nästa film nästa vecka.. Filmerna är även längre än vanligt då de är "extended" ... Jooo värt att kolla på faktiskt :D

Men nu ska jag gå och mysa in mig hos Andreas för han ligger och... sover.. :O ... tror jag.. fuck no..nu jävlar..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback