Första dagen på sportlov


Hejsan! :)
Då var det ju faktiskt äntligen sportlov! Jag och Andreas sitter och lodar hemma hos mig. Då han sitter och spelar cs och jag sitter här... vid hans mac.. Inte så mycket till liv alltså.. Ikväll tror jag att det blir chips, dipp, cola och film om inte Andreas åker hem, lär märkas :)

I morgon är det troligtvis besämt att jag och Amanda ska vara för att vi sen på måndag ska åka tillsammans in till stan då vi allihopa ska åka till Moa i Rissne :)
Jag har varit duktig och städat rummet och fixat mig någolunda fräsch, så snart kommer jag på vad jag ska göra :)
I förrgår fixade jag även naglarna lite granna eftersom jag då även hade ganska tråkigt, så då blev jag sysselsatt i några timmar...
Och nu lackar Andreas på mitt cs så då är det dags att ingripa! Hejheej 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback