Pluggis helg


Godmorgon typ! :)

Sitter som vanligt hemma hos Andreas men vi ska i alla fall som vi planerat åka hem till mig under dagen :)
Denna helg har jag mest spenderat med plugg.. Satt nästan hela igår och läste och skrev keywords till en engelska uppgift som ska vara inne på måndag. Inte kuuuul.. Sen sent igår så kollade jag och Andreas på The rise of the planet of the apes, en riktigt bra film tyckte jag :D Trots att klockan var ganska mycket höll jag mig uppe, SITTANDES framför filmen vilket jag annars inte hade gjort om det var en skitfilm :))

Skolveckan har även varit väääldigt lång med långa dagar.. Ska inte klaga eftersom veckan som kommer nu är likadan fast lite värre -.-

 

Och nej jag gillar inte matte på morgonen :/ Dom dagar som brukar gå fortast är som vanligt måndagar och fredagar... undrar ju varför?

åså är det väll bara att forsätta skriva på keywordsen så man blir klar nångång... Heejheeej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback