Skola och en dag i Nacka forum


Hejsan! :)
Idag är det söndag och jag har klarat av ännu en vecka i skolan. Det är ungefär nu det jobbiga börjar, alla prov och uppgifter alla lärare vill få gjort och ha in innan sportlovet v.9... Har kollat på provschemat och det ser inte vackert ut.
Sitter just nu hemma hos Andreas och har precis pluggat lite på Stereotypa djur och Klimatet i Rio de Janeiro :) Båda två är uppgifter som kräver lite..

I fredags var jag hos Amanda vilket var, ganska länge sedan! Vi har planert framtida träffar med singstar och typ gitarrspelande så mer träffar kommer det nog bli ;) Och igår var vi även och shoppade i Nacka Forum vilket det också var otroligt länge sedan, sist innan vi åkte iväg till England 8)
Så det var inte meningen att jag skulle shoppa så mycket eftersom jag inte har nå pengar, är en ovanligt fattig månad då mitt studiebidrag gått till mamma som betalde skidresan och lönen har jag ännu inte fått in från dagen då jag jobbade på hundcentret... så ja... väldigt fattig..
Men jag hade ändå några kronor kvar på kontot och pengar på present kort så köpte ett par efterlängtade svarta byxor och en as najs färgglad rutig skjorta/blus.. även en concealer och blöt eyeliner (heter det så?) ..
Blev en fet subway macka också ;)

Så nu ska jag försöka hitta på något som jag kan göra, eller om andreas känner sig fri att hitta på något med mig :) hans jävla bf3.ande.....

Jag ska hur som helst ha jävligt kul. Hejdåå







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback