Fjärde dagen efter nyår :)

Såå.. jag tänkte så här :) jag ska försöka få ordning lite på bloggen, inte göra inlägg varje dag men lite mer om speciella tillfällen osv.. Sådant som är värt att komma ihåg.. :) Tänkte även göra en ny bloggdesign (vilket är på tiden..)

Idag är iaf en dag som alla andra.. fjärde dagen efter nyår och jag har inte ett skit att göra :) sitter för mesta dels i photoshop och leker och har överdrivet mycket disk framför mig på skrivbordet (inget bra tecken).

Men vi får se hur om jag har tid att fixa med bloggen eftersom schemat trots allt är lite fullt och nästa vecka börjar ju skolan igen och då har jag verkligen inte tid.. Menmen! Får se om jag hinner sitta och kladda lite på en bloggdesign idag :) Hejhej!



Här är ett öga som jag leker med i photoshop :) (Ritat det först på papper, sedan tagit kort och lagt in på datan och sedan börjat färglägga i ps)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback