Impuls igen..


Hello!
Idag är det spndag och ännu en helg har gått förbi.. Gårdagen gjorde vi inte så mycket trots att jag var hos Andreas, han sitter och nördag bf3 så jag lämnades åt mitt öde vid datorn :) Men jag överlevde som sagt för jag hade turen att Amanda vile skypa 8D <3
Och idag är det inte mycket planert förutom det att vi ska åka hem till mig och göra det som kommer upp :) Duscha är verkligen en sådan sak..

Jag har också börjat få impulser av att färga mitt hår :O Rött.. igen.. Fast inte lika rött som senast, men denna gång direkt till lite kopparröd istället för intenseröd.. :D Meeen, som förra gången är det bara en tillfällig impuls som snart går bort för jag har bestämt mig att jag vill bli blond till sommaren :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback