Slutet på vinterlovet

Då sitter jag här igen :) Vinterlovet börjar nästan nå sitt slut :) Har inte gjort något mer speciellt än vanligt, på julafton var det otroligt lugnt eftersom farmor inte mår så jätte bra så åkte vi bara över för att fika lite och åt då all julmat hemma :) Min födelsedag var ännu mer lugn, men jag hade iaf sällskap av Andreas :) Fick en 32" tv i födelsedagspresent 8D Den satt ganska fint måste jag säga (Y) Och sedan under nyår så var jag hos Andreas och hans familj och flera :)

Veckan efter har varit död.. I fredags fyllde hans kompis Richter 18 år så han hade ett litet kalas för dem närmsta, en mycket trevlig kväll :D

Och nu sitter jag hemma en söndag och i morgon ska jag jobba! Min första riktiga jobbdag skulle jag nog säga, får betalt så (Y) Ibland har man tur när ens mentor ringer och frågar om jag vill tjäna lite extra pengar ;) så då blir det från 8.00 - 16.00 i morgon :) Som en vanlig skoldag helt enkelt ;)

Och så måste jag börja spara lite pengar eftersom jag v.4 ska åka med Andreas och hans familj upp till björnrike och åka skidor :) sparaspara! 

Och nu tänkte jag faktiskt ner och springa lite på bandet som jag har börjat göra, inget nyårlöfte eller något sånt utan började redan innan jul ;) Och så har det ju varit lite av en tjockis vecka (a)



Tiffany på julafton :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback