Varit i björnrike


Ååh, då så har man kommit hem efter en vecka i björnrike :) Veckan har gått otroligt fort! Och kul har det varit! :) men får inte glömma all den träningsvärk som gjort så jääääävla ont!! fyfaan asså var ont jag har haft.. men som tur är har jag inget nu vilket är otroligt skönt :) Tänkte sova nu efter en lång bilresa hem med pluggande.. och framförallt att jag är helt slut och det är skola i morgon.. Bara att vila upp mig och vara bra! :) Lägger eventuellt upp bilder i morgon om jag hinner och orkar, eftersom det tydligen är matteprov på tisdag så blir det pluggis dag av matte i morgon!

Så nu lägger jag mig innan jag somnar vid datorn! Goodnaatt! :))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback