The amazing spiderman och fullmåne


Ännu slutet på en väldigt bra dag :) Igår reserverade jag och Andreas biobiljetter till den nya spiderman filmen
som vi såg idag :) Hade inga större förvätningar på den men den var fanimej bra! heheh gillar nya spiderman... trots att Tobey är lite av den "riktiga" spiderman. Men nu jävlar har vi en ny spiderman i stan!

Annars så har jag inte gjort så mycket sedan Andreas åkte hem efter bion. Jag har tränat lite lungt och sen nu duschat. Efter jag hade tränat kände jag för att gå ut lite eftersom jag var varm och då la jag märke till att månen var helt jävla awesome :) Så joggade tillbaka till huset för att hämta kameran och sedan fota 8) Så då har jag suttit och fixat bilden lite så man ser månen..

Nu tänkte jag dock värma på våra matrester från igår = potatisgratäng och kött!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback