Shopping helg


Helgen var lite extra lång eftersom jag tog ledigt i fredags :) En helt onödig skoldag och jag behövde den starkt för att vila ut mig efter den jobbiga veckan.. Långa dagar + plugg på kvällarna.. Jag behövde verkligen sova ut :)
I fredags mötte jag iaf Andreas i täby för att shoppa lite :) Det slutade med 2 linnen, en tröja och en spets bandeau bra.. :) Och så överraskade Andreas mig med att han hade köpt ett par hörlurar! (som jag också hade tänkt att köpa) otroligt gulligt av honom <3

I lördags skulle Andreas repa så jag begav mig till Kista för att shoppa med min syster där :) haha slutade med att Mamma och Pappa också kom dit, så vi gick runt i typ jävligt många affärer.. och tror nog inte vi missade att gå igenom ett enda klädesplagg ;) (så noga som vi kollade..) Vi kom dit iaf halv 1 och var klara strax efter 4 :)
Åkte iaf hem till Andreas igen och vi hade en liten mysig filmkväll (som vi brukar ha).

Och så var det ju idag.. Jag åkte hem ifrån Andreas ganska tidigt för hinna hitta på något projekt hemma, typ städa rummet eller liknande :P Så det ska jag snart börja med att göra!
Nyss så beställde även jag och syster 2 par jeans ivar.. Helt fucking undebara <3



Kläderna som jag köpte i Täby:



Btw.. Min målning går väääldigt sakta! Men framåt med små steg ändå :) Tänkte måla lite på den ikväll om jag hinner :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback