Cirkeln


Jaadååå, då var det lördagkväll..
Har inte fått så mycket gjort idag trots att jag hade många timmar för mig själv där itag. Har typ tid för mig själv nu med men orkar bara inte ta tag i för att göra något som.. att typ plugga..
Så jag sitter och kollar runt på lite olika bloggar osv..

Har även planerat att jag och Amanda ska vara nästa helg typ.. mycket bland annat eftersom Andreas ska ner till skåne för nå elevråds skit...
Men det är bra för då får jag lite tid för mig själv, och amanda såklart ;)

Har även nationella prov i matte på fredag så tänkte kötta lite matte nu hela veckan :/ känns som om det kommer behövas ganska mycket (Y)

Och i morgon! Då ska jag, Amanda, Petra och Andreas se The hunger games i norrtälje :) Jag och Andreas tänkte äta något gott innan :) Bland annat för att jag lovat att bjuda honom på middag och bio (Y) :D Men det ska bli kul att se den iaf, har ganska höga förväntingar då jag hört mycket bra recensioner från böckerna :) Har själv inte läst böckerna med tänkte göra det efter jag sett flmen, har av erfarenhet förstått nu att böckerna brukar vara bättre.. så ska inte förstöra filmen genom att läsa böckerna innan ..

Nu ska jag iaf forsätta läsa lite på cirkeln :) En jävligt spännande bok hitills! Den handlar om ett gäng ungdomar som typ.. upptäcker att de har nånting gemensamt och ska bekämpa ondskan av något slag :) Ah har inte kommit så långt i boken än.. men spännande verkar den iaf!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback