Manda photoshop


Idag så färgade vi amandas hår 8) Bland annat.. Hon är påväg att bli rödhårig på impuls igen! Samma som förra året ;) Mer lyckat denna gång måste jag säga :) inte världens största skillnad men lite ändå :)
Så jag fick leka lite med hennes hår och sminka henne lite 8D inte för att det heller blev en sådan stor skillnad från vanliga fall men lite ;)

och så här är en bild jag tog som jag även redigerade i photoshop, bytte även ögonfärg och då ser man inte alls att det är Amanda vilket är sjuuuuukt mindfuck :O


Orginalbilden :)

Den redigerade bilden :)



hooooo, my f*cking god :o blev rädd :(

2012-04-03 · 19:12:14

Raaaaaaasakkkaaaaaaaalaaaaaamaaaaaandaaaaaa

2012-04-09 · 15:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback