Rock the house, 18års fest och extra helg!


Hejsan!
Nu har jag lite att berätta.. har inte orkat att göra något inlägg på några dagar 8)
Så i fredags så åkte jag på "Rock the house" en spelning som Amanda och Andreas klass har fixat :) det var kul! Dansade jävla massa... blev svettig med andra ord.
'
På lördagen skulle Andreas ha sin 18års fest, jag tvingade med Petra då jag ville ha med mig någon 8) Och tro mig det var AS kul! Helt klart något man inte glömmer i första hand! Petra fotade och filma en massa, mycket av det är jävligt pinsamt men det är väll bara att leva med antar jag.. -.- Sedan på söndagen orkade man inte röra på sig så mycket så jag var för mesta dels sängliggande hemma hos andreas.

Och sedan har veckan bara gått förbi.. Idag är det torsdag och vi hade egentligen 1 lekton i dag kl 9 som jag kände att jag inte riktgit behövde komma på så jag är hemma idag! Hos andreas.... som också är hemma.. Är som en extra helg då vi inte kommer vara så mycket denna helg 8) Och vi somnade sjuuuukt tidigt igår (jag bara dog..) typ 9... haha så vaknade vi halv 9 för båda var tvungna att sjukanmäla sig ;)

Så nu ska jag väll antingen göra lite plugg eller spela the sims 8) haha kommer väll märkas vad som görs ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback