MÅLA!


Idag bestämde jag mig för att ta ledigt från skolan :) Vi hade en fruktansvärt onödig dag och jag behövde idag för mig själv :) Så jag kom hem runt halv 9, då jag sov hos Andreas och han skulle till skolan. Strax efter det joggade jag lite på bandet så jag blev varm och go. Därefter gjorde jag lite övningar som satt fint 8)

Sen allmänt idag har det varit ganska segt, kom dock precis hem från Norrtälje stad nu då jag handlade lite på rusta :D Jag kände att det var dagt och så ville jag ha nånting att göra idag, så jag köpte lite målarprylar :D Tavlor (att måla på) Akrylfärg, penslar och en såndär sak men lägger upp färgen på ;)
Så idag har jag planerat att måla lite! Och inte nog med det så blir det super god mat så denna kväll kan nog bli ganska bra ändå :)



du måste ju lägga upp lite fler bilder på det du målar! speciellt dom du kommer måla nu! ;)

2012-05-05 · 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback