Halvvägs genom praktiken

 
Veckorna bara flyger fram och det är bara en och en halv vecka kvar av praktiken! Det går så jävla fort, men skönt ändå, praktiken är lite krävande ;) 
Men ändå väldigt intressant och det är ju något man inte gör varje dag, dvs titta på operationer och sånt! hahah men äckligt i bland... Kiss.. bajs.. dregel.. sår .. blod.. kräk.. organ..ja... En liten del av min vardag nu förtiden.
Exempel 1. Idag kom det in en katt med en sprucken varböld.. INTE så jätte mysig! Fyfaaaan va äcklig. Luktade.. varade.. man såg in ganska bra till köttet på katten också .. Mmmmmmyyys! 
Jag blir ganska härdad ändå, från början hade jag ganska svårt med blod.. men nu har jag klarat av det mesta, inte svimmat nå mer iaf! Framsteg! Lite varm i kroppen blir jag om det är mycket blod. Menmen! 
 
Och snart är det dags för Janice att valpa! Guuu vad jag vill att hon ska ploppa ut valparna alreaadyy! Massa små aussie valpar vill jag ha hemma :3 Nejmen.. En liten tik vill man ju alltid ha. Jag har stora framtidsplaner för den valpen, hon ska få springa med mig när jag joggar utomhus, jag ska träna lydnad och lite freestyle med henne! Sitter jag och säger nu. ... Kommer nog inte vara så sen ;)
 
Har heller inte träffat Andreas på ca en vecka nu .. Lite halv segt har det varit men på torsdag har han iaf sagt att han kan åka till mig.. Glad tjej jag blev. :)) Och så har vi ju faktiskt helgen på oss att vara! Så det ska nog gå. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback