Hundvakt

 
Då ska man vara hemma hela helgen eftersom mamma och Malin är på hundutställning. Bara jag och pappa hemma som tar hand om alla djur. Klockan är inte ens 12 och jag är redan trött av att ha sprungit runt och fixat. Förstår inte hur pappa har orkat som var uppe halv 8 i morse. 
Det krävs ett lite extra öga på några av hundarna så det är väll min uppgift att se till att dom överlever helgen .. Även  titta till Janice som ska få valpar snart lite extra. Kanske gå ner och sätta mig i systers rum en stund och hålla janice sällskap. Kanske passa på att titta på vampire diaries! Blev inte av igår.. var så fruktansvärt trött. 
 
Igår bokade jag även biljetter till "Breaknight" i Norrtälje som Jag, Amanda, Petra, Ellen, Moa, Mattis och Ida ska gå på :) De ville se smygpremiären av Breaking dawn - del 2 och då var vi tvungna att se del 1 också. Menmen! man ska ju inte klaga! Vi har iaf samma platser som vi har haft varje år nu! På varje smygpremiär! Ganska så häftigt :D 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback