I'm the swimmer och kvälls motionering!

 
Dag 2 av praktiken är avklarad och det går bra! Igår gick det dock lite sämre. Jag var med när de tog blod prov på en katt. Jag märkte det inte själv först med sedan märkte jag att jag började bli lite yr och sådär.. Jag klarade mig igenom hela "blod provtagningen" men när jag gick ut ifrån rummet så började det flimma som fan framför ögonen och jag svimmade (Y) Fuuuck yeeaah Linda! Good way to go första dagen på praktiken! ... -_-
Så jag låg iaf raklång på golvet i korridoren.. Fick hjälp av ... ja.. kommer ju inte riktigt ihåg var lite snurrig där, men jag fick hjälp upp iaf in till ett annat rum! Jag piggnade ändå till ganska fort men jag hade slagit i huvudet i nån pappersställning som satt på väggen.. så har 2 bulor som gör ganska ont när man tar på dom och så hade jag en ständig huvudvärk hela dagen igår men som försvann när jag vaknade i morse. yeeey! 
 
För övrigt mår jag riktigt jävla bra just nu! Tog mig precis lite tid åt att motionera på springbandet! Blev en 25 minutare idag.. och jag har till och med gått utan smink hela dagen så jag känner mig jäääävligt fräsh nu efter att jag duschat också .. Känns bra.. :3
 
Nu är det bara för mig att föna håret och platta det så jag slipper göra det i morgon! Mer lätthanterligt när jag plattar det... Annars bryr jag mig inte så mycket om mitt utseende nu när jag är på praktik (y) 
Och så lite te och tv så blir det en mycket trevlig kväll :) 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback