Vill kunna rita!

 
Efter en otroligt lång skolvecka med prov och inlämningar så är det äntligen helg! Prakitken börjar även nu på måndag och det är bara att se fram i mot det i 3 veckor framöver! Ska ändå bli ganska skönt att slippa skolan i 3 veckor + höstlovet. Ganska skönt att jag har praktiken i Norrtälje så jag slipper pendla.
 
Just nu börjar jag bli helt galen på folk som kan rita! Jag vill också kunna. Jag har därför bestämt mig för att jag ska rita, rita och rita! Övning ger färdighet och tillslut så måste det bli bra. Så är det bara! Jag tänkte därför gå nåndag till nått bra ställe och köpa skissblock och kanske lite pennor. Jag köpte några i England förra året men de börjar bli lite.. ah.. jag behöver helt enkelt nya! Och typ clas ohlsons borde ha nå skissblock.. bättre än ingenting :)
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback