Bio i Kista

 
Igår slutade Andreas kl 5 och jag vid halv 1... Men jag hade turen att Petra skulle vänta på amanda som slutade lite innan Andreas, eftersom de skulle iväg på Lady gaga :P Petra skulle handla lite saker så vi skulle gå av i sundbybergs centrum och shoppa! yeaaah! .... men det var inte så "yeah" när vi kom dit. På någe vänster tog vi oss iaf till ett ensamt åhlens och handlade :)
Sedan åkte vi till deras skola efter ett stop i tunnelbanan och satt där och väntade.. När Amanda väl kom och de skulle dra, så fick jag joina Andreas på deras otroligt spännande historia, religion och samhällskunskap lektion.. Och nej det var inte så spännande eftersom lärare bara gick igenom betygskriterier i alla kurser..
 
Sen drog jag och Andreas till Kista för att gå på bio, expendables 2 fick det bli! Innan filmen började hann vi äta på donken och gå in på carlings där Andreas handlade ett par jeans! Schnygga..
 
Sen åkte vi iaf hem i lugn och ro.. :) jag var trött och hann inte kolla klart på superman returns som gick på tv'n innan jag somnade.
Nu sitter vi iaf här och inte gör så mycket.. kvavt är det i rummet iaf.. hoooly fuuck..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback