Revolution

 
Det är söndag och jag har äntligen (typ nästan) skrivit klart artikeluppgiften vi har fått i mikrobiologi och genetik. Den handlar iaf om genmodifiering. Snacka om att jag tog mig lite vatten över huvudet då det känns som om läraren vi har i det ämnet sitter och läser just om det på typ söndagskvällar för att det är kul. -_- skulle inte förvåna mig iaf.
 
Annars så ska jag träna idag och sen ska väll jag och Andreas ta och titta på filmer och bara mysa :) Igår kom även morbror över med smörgåstårtor och jävla massa alkohol. Så det blev lite sånt och med andra ord. Inte riktigt som jag förespådde min hälsosamma helg iaf och inte nog för att jag har suttit bara nu och halsat i mig 10 glas cola medans jag skrivit den här uppgiften. -_- Känns inte så lyckat (Y) 
 
Jag hittade även en serie som kan vara lite spännande :) Revolution heter den och handlar typ om vad som skulle hända om hela världens elektronik och sånt bara la av :) lite spännande iaf 8) 
 
Billy burke är ju faktiskt med så det är ju lite lovande :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback