Hej lördag!

 
Då var det lördag! Jag sitter hemma och tänker snart hoppa in i duschen för att tvätta ur mitt hår = ut med hårfärgen som bokstavligen rinner ur. Men det är bara att färga om då och då eftersom jag märker att hårfärg inte vill fästa på mig. 
Men annars så skulle jag åkt till Andreas igår som det var planerat, men han hade glömt bort att han skulle på sin kompis studentskiva. Ja.. Så kan det ju gå. Så då gick han medans jag satt här hemma och dog. Men sånt händer! En bättre fredag har man ju haft! 
 
Spara pengar måste jag göra också! ... Går dock inte så bra... beställer och köper kläder hit och dit... Men har några grejer planerat i sommar som kostar. En tatuering bland annat! Vill ha en drömgångare någonstans... Helst på ryggen! Tror jag skulle bli snyggt :3 
 
OCH FÅR INTE GLÖMMA ATT TAGGA TILL SUMMERBURST! 
Angello, Steve Aoki, Ingrosso, Alesso, Hardwell, Otto knows, Dimitri vegas & Like mike, W&W, Arty, Albin Myers, Madeon..... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback