Fun weekend

En undebart rolig helg är snart slut! Jag sitter hemma hos Andreas och idag var Richter här för att spela in lite med Andreas på hans nya låt :) Väldigt grym är den faktiskt! Efter en stund kom även Malin och Nico och höll mig sällskap medans de spelade in i Andreas rum. 
Det har varit en riktig filmdag, nico och malin stannade kvar lite längre och vi har sett scooby doo och Ted. Men de åkte sedan hem och lite senare ikväll ska jag och Andreas se nån till film :) Vi skaffade netflix igår så finns iaf några att välja på!
 
Igår var vi hela gänget hemma hos Richter för att ha ett litet "avsked" då han ska åka bort till Luleå och göra nå militär grej, Gmu. Var iaf jätte trevligt att träffa alla även fast vi var där av en tråkig anledning :) 
 
Mina pengar börjar ta slut från förra lönen men som tur är så är det löning om en vecka igen! Dock åker vi till Gotland på torsdag och hinner inte få lönen förens vi åker hem.. 
Jobbade spontant då de behövde hjälp i torsdags och fredags. Ska även jobba nu på onsdag och det är alltid bra med lite extra pengar nu när jag inte har något direkt jobb. 
 
Troligtvis ska jag börja leta i september efter något jobb då jag kommer behöva pengar för att.. överleva.. 
 
Måste iaf hem i morgon få Andreas ska vara med vänner och jag måste väll hem och ta hand om min hund (: Har börjat lära henne "vacker tass", för att jag sedan ska utveckla det till att hon ska kunna marchera. :3 It's gonna be awesome! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback