Hemmachill

Hej! (: 
En dag som denna så sitter jag hemma och har Andreas hos mig. Ganska bekvämt då han mest sitter och spelar och jag kan i princip göra vad jag vill och eftersom mamma och pappa åker iväg på "semsester" med husvagnen nu i några dagar så är det väll alldeles praktiskt att Andreas klarar sig själv så jag kan fixa hemma. 
 
Annars så har solen försvunnit bara för att vi är lediga och ingen jobbar. Dock så fick jag en jobbdag nästa vecka så jag ska väll vara glad för det lilla :) 
Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska börja söka jobb på allvar eller om jag ska fundera på att börja plugga något. Kollade runt lite och blev lite intresserad av ett program i London som heter "International Events Manegment". Det ska väll vara lite företag och som det heter, event skapande osv. Kan faktiskt tänka mig att vara en sådan som planerar och förbereder inför olika event, eller kanske en såndär "fest/bröllops-planerare". :3 hehe... Nä men jag vet inte.. Får ta en dag i taget! Nu ska jag iaf gå och göra lite toast till mig och Andreas (: 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback