Hundträning och Oljemålning

Är hemma nu och har precis tränat lite trix och specialsök med Bonnie. Det är så roligt att träna med henne nu när hon kan fokusera sig och verkligen bjuder på beteenden. Nästa gång ska jag fota när vi tränar :) 
 
Ikväll ska jag annars titta på Idolpremiären och troligtvis så blir det underhållande. Hoppas att man får se mer folk som faktiskt sjunger än att de ska stå hela programmet och berätta massa skit om programmet som man redan vet eller som iaf inte jag är intresserad av. :) 
 
Måste köpa lite vit och eventuellt turkos oljefärg sen så jag kan fortsätta på min målning som jag börjat på. Är inte klar med det som jag målat heller men nånstans måste man ju lägga basen :) 
 
 
Jag har väldigt svårt (har iof aldrig prövat) att måla fritt, men denna målning är en avmålning från en annan bild som jag har till bakrund på min dator.  :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback