35 dagar kvar!

Jag och Amanda håller på att förbereda oss mentalt inför resan till USA och jag kan inte bli mer taggad! Vi har suttit och dreglat framför forever 21's underbara kläder.. Vi tillsammans kommer nog köpa upp halva affären när vi kommer dit. Vi börjar väll även sakta inse att vi kommer behöva snåla på mat för att ha råd med allt som vi vill köpa och göra! Tatuera mig är en sak som definitivt ska bockas av för min del!.. 
 
Är sjukt nervös inför första veckan då vi kommer dit och ska bo på nå hotell/motell.. Och jag ska ta mig till skolan efter bara nåndag med buss och tunnelbana :o Yepp. Jag kommer nog dö. 
 
Ikväll blir det iaf The Hobbit 2 i Norrtälje med Amanda och Aston :3 Tagga för det med!! heheh.. bra dag.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback