Inte långt kvar nu!

Nu känns det på riktigt! USA är inte så långt bort! :D Jag fick ringa och vara arg på CSN för att få mitt beslut, vilket jag egentligen fick försent från dom, men hade innan sett till så jag fick förlängd deadline från skolan.. Vilket CSN inte visste när jag ringde och var arg :3 Så efter det tog det inte så lång tid att fixa resten med skolan. Fick papper hemskickade med posten från skolan på bara någon vecka, så nu är det en mer verklig känsla när i princip allt är klart. Till och med flygbiljetterna är bokade och vi åker den 20 januari! :3 


Men det lilla jag har kvar på listan att fixa är visum (foto, bankkvitto, personlig grej från skatteverket), försäkring och sedan vaccineras mot hepatit A & B. Har faktiskt även bokat en tid hos läkaren för att "titta" på mina leverfläckar. Har önskat att ta bort de innna jag åker så får se om det hinner ske innan.. Annars så får jag väll boka en tid på sommaren eller något när jag tillfälligt är hemma igen. :) Jag vill ha bort de mest för att vi kommer bo i LA och det är något starkare och mer sol där, så vill inte att de ska utvecklas nå malignt melanom (cancer) i dom. Så hellre har jag nog blekta ärr från solen än att öka risken till cancer i mina otroligt fotogeniska födelsemärken. :3


Jag, Malin och Pappa har även jobbat stenhårt på att renovera köket under senaste veckan! Vi har satt upp en panel och sedan målat den en jääävla massa gånger.. Det ser betydligt mycket fräshare och mer enhetligt ut än innnan. :) Nu är det lister som ska målas och sättas upp! Därefter blir det nog lite shopping av nytt matbord, stolar, lampor och gardiner ;) Köket ska bli freaky fresh till jul! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback