Julafton, Juldag och snart födelsedag

Några dagar kvar sen så fyller jag 19 år! ... Inte för att jag har besämt att göra något speicellt.. Men fortfarande så fyller man ju år oavsett om man vill det eller inte (Y). 
 
Julafton gjorde vi heller ingenting speciellt, det blev massa god mat med familjen och sen ... ja i princip ingenting eftersom vi valde att inte ge några presenter i år. Jag åkte in på kvällen för att möte en snubbe för att köpa biljetter till Klubb tolv dagen efter (juldagen), så det var i princip det jag gjorde på julafton. 
 
Juldagen kan ha varit en utav de roligaste kvällarna i år! Jag, Amanda, Mattis och Malin förade hemma hos mig med massa blandade grejer, i och med att inte systembolaget hade öppet och vi bestämde för att gå ganska sent för att dra ut, så fick vi dricka sånt vi hade hemma. = Vin, bacardi, champagne, vodka osv.. Så det blev en massa utblandade "drinkar". Sen när vi kom till klubb 12 blev det som vanligt (börjar bli vana nu?) en tequila shots i var och cider x 2. Det var jävligt kul eftersom det var mycket folk (800+) och många man kände, eftersom det var i Norrtälje.
 
nu sitter jag här och ska antingen läsa en bok eller titta på true blood. Jag beställde även en födelsedagspresent till mig själv så jag hoppas att den sitter som jag vill..
 
 
 
(River Island Zip Collor Biker Jacket - Nelly 499kr) 
Jag har velat haft en normal "skinnjacka" bra länge nu. Slog till på denna så får vi se hur den ser ut. Annars blir det tillbakaskick! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback