Produktiv vecka innan jul

Efter en ovanligt lång vecka så är det snart jul! 
I onsdags började jag vaccineringen mot Hepatit a & b, nästa spruta ska jag ta några dagar innan jag åker (det ska hinna gå ca en månad emellan). Det gick bra, förutom att jag var nära på att svimma efteråt och spydde utanför bilen... Men annars så!
 
torsdagen åkte jag till läkaren för att titta på mina leverfläckar och evn. ta bort några. Joda, han va som galen och tog bort i pricip alla jag visade. Hahah. Under bedövningen så kan jag ha svimmat och försvann en liten stund (gjorde riktigt ont i den sista som han bedövade). Men efter det så gick det bra. Faktiskt. Ingenting hände förutom att jag var lite snurrig och de efter, men gick bra! 
 
Och i fredags åkte jag till tandläkaren för att skrapa tandsten så nu är även det gjort! En mycket produktiv vecka. 
 
Igår satt jag hela kvällen med att försöka ta bort de kompresser som läkaren hade lagt för såren när jag tog bort leverfläckarna. Omg vad de satt fast. Jag fick bokstavligen slita bort huden för att kompressen skulle bort, den släppte iaf inte i första taget (Y) Vid halv 2 var jag iaf klar och hade satt på vanliga plåster och sov riktigt gott sen efter en hektisk kväll med mycket slitande och blod (det var verkligen brutalt)
 
 
 
En omplåstrad jag efter läkarbesöket. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback