Bonnie, träna och tavlor

I morgon är det en ny vecka och jag har som vanligt lovat mig själv en massa saker.. Jag är ledig och tänkte därför utnyttja tiden till det yttersta! Jag skall passa på (om vädret tillåter) att träna så mycket jag kan med Bonnie :) Vill lära henne lite nya grejer, vilket hon också nog tycker är kul när vi börjar träna. Jag har även lovat mig själv att börja springa igen... nu var det ett väldigt länge sedan.. Och nu har ju vi fixat en liten tv ovanför springbandet, perfekt eller vad? När jag inte tränar med Bonnie eller mig själv så ska jag måla.. Har ingen helt färdig tavla.. något jag har väldigt svårt med uppenbarligen är att avsluta.. börjar alltid på nya eftersom jag ledsnar på de andra. 
 
Det är söndag kväll och jag är som sagt ledig i veckan såå kan egentligen vara uppe ett tag till.. Men eftersom jag inte har något att göra och är trött tror jag nog det är bäst att jag lägger mig och börjar dagen tidigt i morgon (: 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback