Svenska tal, Bonnie vid vatten och teckning

Underbart väder ute! Äntligen så känner man att sommaren är här! :) Igår hade jag svenska nationella talet vilket gick bättre än väntat! Jag var jävligt nervös men tydligen så sa alla att det var asbra och jag hade ett intressant ämne så då hoppas och tror jag på minst ett G i iaf :) När jag kom hem spenderade jag kvällen framför tv'n och kollade på några avsnitt Äkta människor. Den serien som jag pratade om i mitt tal :3
Satt även och ritade samtidigt eftersom jag blir så jävla rastlös när jag sitter sådär och tittar på film eller serier... Måste nästan göra något samtidigt och nu blev det att rita lite :)



Bonnie boo boo :) Första gången hon nog var vid vatten (Y)

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback