Det blir bättre med tiden

Allting blir bättre med tiden. Jag har nästan anpassat mig efter livet som arbetslös, dock inte så positivt OM jag får jobb snart. Jag har sökt massa grejer och hoppas det nappar till dec, då de flesta affärer osv behöver extra personal till jul. :) Jag har också sökt in till SMC och väntar bara på svar från csn, vilket troligtvis kommer nästa vecka! Sen är det bara att beställa tid för visum och vaccinationer.. :3 Om det går vägen så kommer det att bli en resa för livet! 
 
Jag har även tagit upp pianot till mitt rum och spelar lite mer på de. Hade glömt bort hur kul det är och hur fort man lär sig om man spelar lite hela tiden. Jag håller just nu på att lära mig Beethoven - Monlight sonata, en riktigt fin låt som är helt awesome och inte alls svår att spela. Kanske filmar och lägger upp någongång.. hehe.. troligtvis inte, men kanske! 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback