The hunger games bio med brudarna

Åååh i onsdags var vi i gänget och såg hunger games 2 premiären i Norrtälje :3 Har inte träffat de alla på länge och det var fruktansvärt kul! Vi möttes iaf upp kl 6 utanför kina restaurangen och satt kvar på kina i 2 1/2 timme.. Vi är som vanligt väldigt högljudda och pratar om lite känsliga ämnen under maten. Som tur var var det inte många andra som var där utan vi fick en långbord för 7 pers i mitten. Halv 9 gick vi till kryddan för att köpa dricka och vi begav oss sedan till bion där det var ganska så mycket människor och trångt som fan i "korridoren".
Hur som helst så var filmen awesome! Jag har inte läst böckerna eftersom jag inte vill förstöra filmerna, men efter jag såg denna film så måste jag nästan läsa böckerna och ta reda på vad som händer :o 
Som vanligt så var det ett jävla cliffhanger slut... -_- 
 
Jag tog inte så mycket bilder som jag hade velat och detta är nog första året på väldigt många som det knappt blev några bilder.. Och andra sidan var det första året på länge som vi inte såg "midnattspremiären" heller. :) 
 
 
Och btw, GO TEAM PEETA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback